Огляд

Очікування підприємств сфери послуг у ІII кварталі 2025 року щодо перспектив розвитку їх ділової активності

2 хв читати

У ІІІ кварталі 2025р. індикатор ділової впевненості у сфері послуг1 підвищився порівняно з ІІ кварталом 2025р. на 3 в.п. і становить мінус 4%.

Усі складові для розрахунку цього індикатора мають такі сезонно скориговані значення балансів: 

  • щодо бізнес-ситуації за квітень-червень 2025р. – мінус 6,9%;

  • оцінка попиту на послуги (обсягу реалізації послуг) за квітень-червень 2025р. – мінус 4,1%, а очікування за цим показником у ІІІ кварталі 2025р. становлять мінус 0,9%.

За результатами обстеження підприємств сфери послуг виявлено такі очікування респондентів щодо стану їх ділової активності на ІІІ квартал 2025р. порівняно з попереднім кварталом.

  • Уповільнення темпів зменшення кількості працівників на підприємствах сфери послуг.

  • Зростання цін на послуги підприємств сфери послуг.

  • Найбільшими чинниками, що стримують роботу підприємств сфери послуг, залишаються інші фактори.

  • Завантаженість потужностей підприємств сфери послуг, як і в IІ кварталі 2025р. – у середньому 90%.

Примітки. Дані наведено без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м. Севастополя та частини тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, із ІІ кварталу 2022 року – без урахування тимчасово окупованих російською федерацією територій та частини територій, на яких ведуться (велися) бойові дії.

1 Індикатор обчислено відповідно до Методики розрахунку індикаторів ділових очікувань, затвердженої наказом Держстату від 03.12.2021 № 301 (у редакції наказу Держстату від 22 листопада 2024 року № 268).