Очікування підприємств сфери послуг у І кварталі 2025 року щодо перспектив розвитку їх ділової активності
31 Jan, 2025
2 min read

У І кварталі 2025р. індикатор ділової впевненості у сфері послуг1 підвищився порівняно із ІV кварталом 2024р. на 1,6 в.п. і становить мінус 6,2%.
 

Power BI

Усі складові для розрахунку цього індикатора мають такі сезонно скориговані значення балансів:

  • щодо бізнес-ситуації за жовтень-грудень 2024р. – мінус 10%;

Power BI
  • оцінка попиту на послуги (обсягу реалізації послуг) за жовтень-грудень 2024р. – мінус 3,4%, а очікування за цим показником у І кварталі 2025р. становлять мінус 5,3%.

Power BI

За результатами обстеження підприємств сфери послуг виявлено такі очікування респондентів щодо стану їх ділової активності на І квартал 2025р. порівняно з попереднім кварталом.

  • Зменшення кількості працівників на підприємствах сфери послуг.
Power BI
  • Зростання цін на послуги підприємств сфери послуг. 
Power BI
  • Найбільшими чинниками, що стримують роботу підприємств сфери послуг, залишаються інші фактори.
Power BI
  • Підвищення на 2 в.п. завантаженості потужностей підприємств сфери послуг, яка в середньому становить 90%.

     

    Результати опитування підприємств сфери послуг у січні 2025 року

Power BI

Примітки. Дані наведено без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м. Севастополя та частини тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, із ІІ кварталу 2022 року – без урахування тимчасово окупованих російською федерацією територій та частини територій, на яких ведуться (велися) бойові дії.

1 Індикатор обчислено відповідно до Методики розрахунку індикаторів ділових очікувань, затвердженої наказом Держстату від 03.12.2021 № 301 (у редакції наказу Держстату від 22 листопада 2024 року № 268).

2