Головний спеціаліст сектору внутрішнього аудиту

Опис вакантної посади головного спеціаліста сектору внутрішнього аудиту

Завдання за посадою:

  • здійснення заходів або участь в організації та проведенні внутрішніх аудитів (у тому числі позапланових) в апараті Держстату, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери управління Держстату;

·       здійснення моніторингу урахування аудиторських рекомендацій;

  • формування справ внутрішнього аудиту;
  • підготовка проєктів робочих документів, зокрема, форм, таблиць, тестів та інших матеріалів, які є ґрунтовними аудиторськими доказами, за допомогою яких працівники сектору внутрішнього аудиту фіксують проведені прийоми та процедури, на підставі яких здійснюється аналіз та відповідні висновки щодо діяльності об’єкта, за яким проводиться аудит;
  • ведення бази даних об’єктів внутрішнього аудиту та моніторингу законодавчих і нормативно-правових актів з питань проведення внутрішнього аудиту в державному секторі економіки;
  • опрацювання документів, що надходять до сектору, керуючись вимогами чинного законодавства та нормативно-правових документів;
  • виконання за дорученням завідувача сектору внутрішнього аудиту інших завдань, пов’язаних з реалізацією основних завдань сектору.

Вимоги до кандидата:

·       ступінь вищої освіти не нижче бакалавра;

  • знання законодавства:

1) Закон України "Про офіційну статистику";

2) Закон України "Про державну службу";

3) Закон України "Про запобігання корупції";

4) постанова Кабінету Міністрів України від 28.09.2011 № 1001 "Деякі питання здійснення внутрішнього аудиту та утворення підрозділів внутрішнього аудиту";

5) Стандарти внутрішнього аудиту, затверджені наказом Мінфіну від 04.10.2011
№ 1247 (у редакції наказу Мінфіну від 14 серпня 2019 року № 344);

6) Кодекс етики працівників підрозділу внутрішнього аудиту, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2011 № 1217;

  • професійні знання та цифрові навички:

1) вільне володіння державною мовою;

2) уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача);

3) знання основ діловодства;

  • якісне виконання поставлених завдань:

1) орієнтація на досягнення кінцевих результатів;

2) уміння цілеспрямовано та раціонально організовувати власну діяльність.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 18 771 грн.;

·    надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України "Про державну службу" від 10.12.2015 № 889-VIII та Закону України "Про Державний бюджет України на 2025 рік" від 19.11.2024 № 4059-ІХ;

  • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів" (із змінами).

Умови відбору та призначення на посаду:

  • призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.

Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) на електронну адресу kadry_ter@stat.gov.ua.

За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, що відповідають нашому запиту, та запросимо кандидатів на співбесіду.