Ціль 4. Якісна освіта

Ціль 4. Якісна освіта 1

 

Завдання

Індикатор

Дані

Метадані

Завдання 1. Забезпечення доступу дітей до якісних послуг дошкільної освіти

частка дітей віком 5 років, які відвідують заклади дошкільної освіти та структурні підрозділи юридичних осіб публічного та приватного права, відсотків

Завдання 2. Забезпечення доступу дітей та підлітків до якісної загальної середньої освіти

1) частка дітей віком 6—17 років, які відвідують заклади загальної середньої освіти, відсотків

2) частка здобувачів загальної середньої освіти віком 15 років, які досягли рівня 2 і вище у ключових галузях (читання, математика, природничо-наукові дисципліни) за шкалою PISA, відсотків

3) кількість здобувачів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти з вразливих категорій населення, які забезпечені комп’ютерним обладнанням, тис. осіб

Завдання 3. Зменшення освітніх втрат та освітніх розривів серед різних груп здобувачів освіти, що виникли, зокрема, у зв’язку з епідемією гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та збройною агресією Російської Федерації проти України

1) частка випускників початкової школи, які досягли базового і вищих рівнів сформованості компетентностей (читацької, математичної, природничо-наукової) за шкалою загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти, відсотків

2) частка здобувачів загальної середньої освіти 6-х та 8-х класів, які досягли достатнього та високого рівня знань з української мови та математики (алгебри та геометрії) за підсумками загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти в умовах воєнного стану, відсотків

Завдання 4. Забезпечення доступу населення до якісної професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти

1) частка здобувачів фахової передвищої освіти віком старше 24 років, відсотків

2) частка здобувачів вищої освіти віком старше 24 років, відсотків

3) обсяг витрат держави, фізичних та юридичних осіб на вищу освіту відносно валового внутрішнього продукту, відсотків

4) кількість здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти за рівнем освіти, тис. осіб

5) рівень участі населення у формальних та неформальних видах навчання та професійної підготовки фахівців, відсотків

6) індекс задоволеності учасників освітнього процесу закладів фахової передвищої, вищої освіти якістю освіти (в розрізі учасників освітнього процесу)

7) частка жінок серед здобувачів фахової передвищої та вищої освіти за спеціальностями галузей знань 10—20, 25—27, відсотків

8) частка вступників до закладів професійної (професійно-технічної) освіти у загальній кількості місць для вступників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів, відсотків

Завдання 5. Сприяння формуванню компетентностей, необхідних для професійної самореалізації населення

частка осіб, які володіють базовими цифровими навичками, у загальній кількості населення, відсотків

Завдання 6. Створення у закладах освіти сучасного інклюзивного освітнього середовища

1) частка закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, які мають доступ до високошвидкісного Інтернету, відсотків

2) частка денних закладів загальної середньої освіти, у яких організовано інклюзивне навчання, відсотків

Завдання 7. Забезпечення доступу дітей до позашкільної освіти

1) частка дітей, які відвідують заклади позашкільної освіти та структурні підрозділи юридичних осіб публічного та приватного права, відсотків

2) частка дітей, які відвідують заклади спеціалізованої мистецької освіти, які надають початкову мистецьку освіту, та структурні підрозділи юридичних осіб публічного та приватного права, відсотків

3) частка дітей, які відвідують заклади спеціалізованої позашкільної освіти спортивного профілю та структурні підрозділи юридичних осіб публічного та приватного права, у загальній кількості населення у віці 6—18 років, відсотків

Завдання 8. Сприяння утвердженню української національної та громадянської ідентичності, зокрема шляхом впровадження програм громадянської освіти

частка населення, яке, за даними соціологічних досліджень, стверджує, що пишається своїм українським походженням або громадянством, відсотків

 

1 Інформацію за 2015-2021 роки наведено без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м. Севастополя та частини тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях. Інформацію з 2022 року наведено без урахування тимчасово окупованих російською федерацією територій та частини територій, на яких ведуться (велися) бойові дії.

Умовні позначення

Тире (–)

явищ не було
Крапки (…)

відомості відсутні
Нуль (0; 0,0)

явище відбулося, але у вимірах, менших за ті, що можуть бути виражені використаними у таблиці розрядами