Ціль 4. Якісна освіта 1
|
Завдання |
Індикатор |
Дані |
Метадані |
|
Завдання 1. Забезпечення доступу дітей до якісних послуг дошкільної освіти |
частка дітей віком 5 років, які відвідують заклади дошкільної освіти та структурні підрозділи юридичних осіб публічного та приватного права, відсотків |
||
|
Завдання 2. Забезпечення доступу дітей та підлітків до якісної загальної середньої освіти |
1) частка дітей віком 6—17 років, які відвідують заклади загальної середньої освіти, відсотків |
||
|
2) частка здобувачів загальної середньої освіти віком 15 років, які досягли рівня 2 і вище у ключових галузях (читання, математика, природничо-наукові дисципліни) за шкалою PISA, відсотків |
|||
|
3) кількість здобувачів загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти з вразливих категорій населення, які забезпечені комп’ютерним обладнанням, тис. осіб |
|||
|
Завдання 3. Зменшення освітніх втрат та освітніх розривів серед різних груп здобувачів освіти, що виникли, зокрема, у зв’язку з епідемією гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та збройною агресією Російської Федерації проти України |
1) частка випускників початкової школи, які досягли базового і вищих рівнів сформованості компетентностей (читацької, математичної, природничо-наукової) за шкалою загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти, відсотків |
||
|
2) частка здобувачів загальної середньої освіти 6-х та 8-х класів, які досягли достатнього та високого рівня знань з української мови та математики (алгебри та геометрії) за підсумками загальнодержавного моніторингового дослідження якості освіти в умовах воєнного стану, відсотків |
|||
|
Завдання 4. Забезпечення доступу населення до якісної професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти |
1) частка здобувачів фахової передвищої освіти віком старше 24 років, відсотків |
||
|
2) частка здобувачів вищої освіти віком старше 24 років, відсотків |
|||
|
3) обсяг витрат держави, фізичних та юридичних осіб на вищу освіту відносно валового внутрішнього продукту, відсотків |
|||
|
4) кількість здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти за рівнем освіти, тис. осіб |
|||
|
5) рівень участі населення у формальних та неформальних видах навчання та професійної підготовки фахівців, відсотків |
|||
|
6) індекс задоволеності учасників освітнього процесу закладів фахової передвищої, вищої освіти якістю освіти (в розрізі учасників освітнього процесу) |
|||
|
7) частка жінок серед здобувачів фахової передвищої та вищої освіти за спеціальностями галузей знань 10—20, 25—27, відсотків |
|||
|
8) частка вступників до закладів професійної (професійно-технічної) освіти у загальній кількості місць для вступників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти, що фінансуються з державного та місцевих бюджетів, відсотків |
|||
|
Завдання 5. Сприяння формуванню компетентностей, необхідних для професійної самореалізації населення |
частка осіб, які володіють базовими цифровими навичками, у загальній кількості населення, відсотків |
||
|
Завдання 6. Створення у закладах освіти сучасного інклюзивного освітнього середовища |
1) частка закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, які мають доступ до високошвидкісного Інтернету, відсотків |
||
|
2) частка денних закладів загальної середньої освіти, у яких організовано інклюзивне навчання, відсотків |
|||
|
Завдання 7. Забезпечення доступу дітей до позашкільної освіти |
1) частка дітей, які відвідують заклади позашкільної освіти та структурні підрозділи юридичних осіб публічного та приватного права, відсотків |
||
|
2) частка дітей, які відвідують заклади спеціалізованої мистецької освіти, які надають початкову мистецьку освіту, та структурні підрозділи юридичних осіб публічного та приватного права, відсотків |
|||
|
3) частка дітей, які відвідують заклади спеціалізованої позашкільної освіти спортивного профілю та структурні підрозділи юридичних осіб публічного та приватного права, у загальній кількості населення у віці 6—18 років, відсотків |
|||
|
Завдання 8. Сприяння утвердженню української національної та громадянської ідентичності, зокрема шляхом впровадження програм громадянської освіти |
частка населення, яке, за даними соціологічних досліджень, стверджує, що пишається своїм українським походженням або громадянством, відсотків |
1 Інформацію за 2015-2021 роки наведено без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м. Севастополя та частини тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях. Інформацію з 2022 року наведено без урахування тимчасово окупованих російською федерацією територій та частини територій, на яких ведуться (велися) бойові дії.
|
Умовні позначення |
||
| Тире (–) |
− |
явищ не було |
| Крапки (…) |
− |
відомості відсутні |
| Нуль (0; 0,0) |
− |
явище відбулося, але у вимірах, менших за ті, що можуть бути виражені використаними у таблиці розрядами |