Продаж і запаси товарів у торговій
Мета ДСС: формування статистичної інформації щодо роздрібного продажу товарів підприємствами роздрібної торгівлі для інформаційного забезпечення аналізу розвитку роздрібної то
Мета ДСС: формування статистичної інформації щодо роздрібного продажу товарів підприємствами роздрібної торгівлі для інформаційного забезпечення аналізу розвитку роздрібної то
Мета ДСС: формування статистичної інформації щодо оптового продажу товарів підприємствами оптової торгівлі для інформаційного забезпечення аналізу розвитку оптової торгівлі в Украї
Мета ДСС: Формування короткотермінової статистичної інформації про обсяг реалізованих послуг підприємствами для інформаційного забезпечення аналізу сфери нефінансових послуг, стати
Мета ДСС: Формування інформації про витрати на наукові дослідження і розробки та виконавців, які їх здійснюють, для інформаційного забезпечення аналізу наукової діяльнос
10 січня 2003 року Україна офіційно стала 52 країною (першої серед країн Співдружності Незалежних Держав), що приєдналася до Спеціального стандарту поширення даних (СПД) Міжнародного Валютного Фонд
Мета ДСС: Формування інформації про впровадження підприємствами цифрових технологій для інформаційного забезпечення аналізу розвитку ІКТ та електронної торгівлі
Мета ДСС: Формування інформації про створення та впровадження підприємствами інновацій для інформаційного забезпечення аналізу інноваційної діяльності підприємств.