Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Державної служби статистики України

                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

 Наказ Державної служби

   статистики України

 27.02.2017  № 48

                                                                            

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію з питань роботи із службовою інформацією

Державної служби статистики України

 

 

І. Загальні положення

 

1. Комісія з питань роботи із службовою інформацією Державної служби статистики України (далі − Комісія) утворюється відповідно до Типової інструкції про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736.

2. Комісія є постійним діючим органом Державної служби статистики України (Держстат).

3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, Держстату та іншими нормативно-правовими актами, а також цим положенням.

4. До складу Комісії, який затверджує Голова Держстату, включаються працівники самостійних структурних підрозділів апарату Держстату, в яких створюється службова інформація, а також працівники режимно-секретного, мобілізаційного підрозділів, підрозділів криптографічного та/або технічного захисту інформації (у разі їх створення), структурного підрозділу з документального забезпечення, підрозділу з питань запиту на інформацію або працівники, відповідальні за виконання відповідних функцій у Держстаті.

5. Комісія складається з голови Комісії, заступника голови Комісії, секретаря та членів Комісії.

 

ІІ. Організація роботи Комісії

 

1. Засідання Комісії проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше як дві третини складу членів комісії.

2. Секретар Комісії за рішенням голови Комісії забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома самостійних структурних підрозділів апарату Держстату, його територіальних органів та окремих осіб рішення Комісії, здійснює облік і складає звітність щодо проведеної роботи, веде документацію Комісії та забезпечує її збереженість.

3. Рішення Комісії приймається більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні.

4. Рішення Комісії оформляється протоколом, який підписують голова Комісії (у разі його відсутності – заступник) і секретар Комісії та який набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання Комісії Головою Держстату.

 

ІІІ. Завдання Комісії

 

Завданнями Комісії є:

1. Складення на підставі пропозицій самостійних структурних підрозділів апарату Держстату, його територіальних органів та з урахуванням вимог законодавства  переліку  відомостей,  що  становлять  службову  інформацію (далі − перелік відомостей), і подання його на затвердження Голові Держстату.

2. Перегляд документів з грифом "Для службового користування" з метою його підтвердження або скасування.

3. Розгляд документів із грифом "Для службового користування" на предмет установлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію.

4. Розслідування на підставі рішення Голови Держстату фактів втрати документів із грифом "Для службового користування" та розголошення службової інформації.

5. Розгляд питання щодо присвоєння грифа "Для службового користування" документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ.

6.  Оцінка відомостей, документів та інших матеріальних носіїв інформації, яким надано гриф "Для службового користування" та з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм надані.

 

ІV. Права Комісії

 

Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:

1. Вимагати від самостійних структурних підрозділів апарату Держстату розшуку відсутніх документів із грифом "Для службового користування" та письмових пояснень у випадку втрати цих документів.

2. Заслуховувати на засіданнях Комісії керівників самостійних структурних підрозділів апарату Держстату про причини втрати документів із грифом "Для службового користування".

3. Надавати Голові Держстату пропозиції щодо вдосконалення обліку, зберігання, використання, знищення та охорони службової інформації.

4. Запрошувати на засідання Комісії як консультантів та експертів фахівців самостійних структурних підрозділів апарату Держстату, а в разі необхідності, працівників Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України.

5. Інформувати керівництво Держстату з питань, що належать до компетенції Комісії.

 

 

Директор департаменту кадрово-

організаційного забезпечення                                                         П. П. Титаренко