Опис вакантної посади головного спеціаліста-бухгалтера
відділу нарахування заробітної плати управління бухгалтерського обліку та звітності
Завдання за посадою:
- ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку, в тому числі з використанням програмного комплексу Єдиної інформаційно-аналітичної системи фінансово-господарської діяльності органів державної статистики, участь в організації та здійсненні облікової політики Держстату та територіальних органів Держстату;
- прийом та перевірка первинних документів, які необхідні для оформлення банківських пластикових карток та забезпечення організації роботи з банком з виготовлення пластикових карток у межах зарплатного проекту; здійснення нарахування та своєчасної виплати заробітної плати, допомоги за тимчасовою непрацездатністю та інших виплат працівникам Держстату та територіальним органам Держстату через зарплатні картки в установах банків; формування особових розрахунково-платіжних відомостей та довідок про заробітну плату й видача їх працівникам Держстату та територіальних органів Держстату; контроль за витратами фонду оплати праці в межах затвердженого кошторису; зведення накопичувальних відомостей із заробітної плати;
- прийняття участі у здійсненні заходів в межах своєї компетенції щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час перевірок, проведених державними органами та підрозділами бюджетної установи, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;
- забезпечення зберігання, оформлення та передачі до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складання звітності, а також самої звітності;
- виконання доручень, інструктивних листів, розпоряджень, наказів та інших документів Голови Держстату, начальника управління — головного бухгалтера, начальника відділу Виконання за дорученням керівника відділу інших завдань, пов'язаних із реалізацією основних завдань відділу, та обов'язків інших працівників відділу на час їхньої відсутності;
- участь у складанні місячних, квартальних та річних звітів до органів державної влади і загальнообов’язкового державного страхування.
Ви нам підходите, якщо:
- маєте знання законодавства: Бюджетний кодекс України; Закон України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні"; Закон України "Про державну службу"; Закон України "Про запобігання корупції", Закон України "Про офіційну статистику";
- вмієте працювати з комп’ютером;
- здатні працювати самостійно та в команді;
- уважні до деталей;
- комунікативні та ініціативні.
Вимоги:
- вища освіта, не нижче бакалавра, молодшого бакалавра в галузі знань бухгалтерський облік або спорідненими спеціальностями;
- вільне володіння державною мовою.
Умови оплати праці:
- посадовий оклад – 18 771 грн;
- надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до Закону України "Про державну службу".
Умови відбору та призначення на посаду:
- призначення на посаду строкове до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Ми чекаємо на резюме кандидатів (приклад форми) на електронну адресу kadry_ter@stat.gov.ua.
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, що відповідають нашому запиту, та запросимо кандидатів на співбесіду.