Очікування підприємств сфери послуг у ІI кварталі 2025 року щодо перспектив розвитку їх ділової активності
30 Квіт, 2025
1 хв читати

У ІІ кварталі 2025р. індикатор ділової впевненості у сфері послуг1 знизився порівняно з І кварталом 2025р. на 0,9 в.п. і становить мінус 7,2%.

Power BI

Усі складові для розрахунку цього індикатора мають такі сезонно скориговані значення балансів: 

  • щодо бізнес-ситуації за січень-березень 2025р. – мінус 11,5%;

Power BI
  • оцінка попиту на послуги (обсягу реалізації послуг) за січень-березень 2025р. – мінус 6,5%, а очікування за цим показником у ІІ кварталі 2025р. становлять мінус 3,7%.

Power BI

За результатами обстеження підприємств сфери послуг виявлено такі очікування респондентів щодо стану їх ділової активності на ІІ квартал 2025р. порівняно з попереднім кварталом.

  • Зменшення кількості працівників на підприємствах сфери послуг.

Power BI
  • Зростання цін на послуги підприємств сфери послуг.

Power BI
  • Найбільшими чинниками, що стримують роботу підприємств сфери послуг, залишаються інші фактори.

Power BI
Power BI

Примітки. Дані наведено без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м. Севастополя та частини тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, із ІІ кварталу 2022 року – без урахування тимчасово окупованих російською федерацією територій та частини територій, на яких ведуться (велися) бойові дії.

1 Індикатор обчислено відповідно до Методики розрахунку індикаторів ділових очікувань, затвердженої наказом Держстату від 03.12.2021 № 301 (у редакції наказу Держстату від 22 листопада 2024 року № 268).

1