Огляд

Очікування підприємств сфери послуг у ІV кварталі 2025 року щодо перспектив розвитку їх ділової активності

2 хв читати

У ІV кварталі 2025р. індикатор ділової впевненості у сфері послуг1 знизився порівняно із ІІI кварталом 2025р. на 0,8 в.п. і становить мінус 5%.

 

Усі складові для розрахунку цього індикатора мають такі сезонно скориговані значення балансів:

  • щодо бізнес-ситуації за липень-вересень 2025р. – мінус 7,8%;

 

  • оцінка попиту на послуги (обсягу реалізації послуг) за липень-вересень 2025р. – мінус 3,4%, а очікування за цим показником у ІV кварталі 2025р. становлять мінус 3,8%.

 

За результатами обстеження підприємств сфери послуг виявлено такі очікування респондентів щодо стану їх ділової активності на ІV квартал 2025р. порівняно з попереднім кварталом.

  • Зменшення кількості працівників на підприємствах сфери послуг.

 

  • Зростання цін на послуги підприємств сфери послуг.

 

  • Найбільшими чинниками, що стримують роботу підприємств сфери послуг, залишаються інші фактори.

 

  • Завантаженість потужностей підприємств сфери послуг, як і в IІІ кварталі 2025р., – у середньому 90%.

 

Примітки. Дані наведено без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим, м. Севастополя та частини тимчасово окупованих територій у Донецькій та Луганській областях, починаючи з ІІ кварталу 2022 року дані наведено без урахування тимчасово окупованих російською федерацією територій та частини територій, на яких ведуться (велися) бойові дії.

1 Індикатор обчислено відповідно до Методики розрахунку індикаторів ділових очікувань, затвердженої наказом Держстату від 03.12.2021 № 301 (у редакції наказу Держстату від 22 листопада 2024 року № 268).